sukarelawan karnival ipt

Mungkin lah aku rajin sangat kut time tu untuk join. Hehe walaupun banyak rintangan yang aku kena hadapi utk tetapkan hati join karnival ni sebab kamsis senyap sunyi sepi semua balik cuti raya cina padahal semua tak cina pun lol.

Best gak ah karnival ipt dekat zenith hotel ni . Tarikh dia 14/2 - 15/2 .

Dengan kawan tetibe taknak join lah dengan alasan tak munasabah gila . sabar gila lah aku melayan . Tapi aku kena faham kengkawan nanti siapa lagi nak paham aku nanti ? Heh. Tapi nasib baik 3 gilaness terbaik aku tetap join . Huk we are true friendsss . ecehh .
Banyak gak sabarkan hati jangan penakut sangat bila duk blok bilik mbe aku yang memang dikenali dengan desas desus ade cik ghost dekat situ .

Tapi bila duk blok bilik sendiri ohh tenang dan ok sebab blok lain caranyaa .aku dgn kawan aku lain kamsis . Dia kamsis C aku kamsis A . Kenape ? Gitulah life setiap student yang duk kamsis en ?

So , inilah hasilnya bila dah join..........
Happy guyss happyy !!!! . haha mana taknya duk kacau org duk mari karnival jekk .

Ulasan

YatieOwner berkata…
hi dear ;)
PG datang nak jemput join GA iPhone 5S by Syafiqspecki.
Dengan hadiah iphone 5s yang super b hebat, jom sertai sama ya.
klik sini. menangi iphone 5s dengan mudah!
jemput join ya.

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak