Jangan give up

Assalamualaikum.
Biasalah bila dah start sem semua bende yang kau buat time cuti akan dilepaskan slow slow. Ha macam update blog . Kau hade ke masa ? . Em sebenarnya kalau orang yang dah terbiasa dia akan update setiap hari tanpa halangan . cehhh . Haha tapi aku ni masa lapang aku guna utk tidur, buat assingment(dah memang kena siap kan kan) . Seriously sebenarnya aku rase aku lebih suka belajar di polisas ni dari sekolah . Kenape ? Yelah tayah gi kelas time pukul 7 . Hahahaha ni pemalas orang punya kisah :P.

So , dalam kelas aku ade sorang dah tangguhkan sem...... sedih kut . Hm sebab kitaorg kehilangan sorang . Tapi kan dah ramai yg nak berhenti (acah acah je diaorg tu) . Sebab subjek kej awam susah sangat . Aku rase kalau diaorg paham dalam kelas dan rajin sedikit mungkin semua ni takde masalah . Bukan aku kata aku rajin lah tapi aku nak diaorg berjaya . Sama sama graduate pada umur 21 tahun tepat . Haaa  lepas tu boleh cari kerja and kumpul dan kawin. Ehehe . birohh .

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak