Seek your forgiveness

Assalamualaikum.
Kadang kadang kita biasalah tanpa berfikir dua ribu kali terbuat orang terasa hati dengan post post online ni . Contoh , baru ni aku tak fikir panjang post moment yang buatkan ex - classmate polisas terasa semua kutuk dia . Well aku taktahan bila kawan aku post benda yang memalukan dan semua budak lelaki dalam kelas friend dengan dia . Ya Allah aku perempuan tak sanggup nak tengok . Ni kan lelaki emmmm . Entah dia zoom je . Haihhh

Unfortunately , dia like and dia hide moment dia dari aku sebab taknak aku baca 'reply' dia tu . Haihh  kawannn . Tapi ade bagusnya , Syukur dia delete dah dari moment wc . haa kan takde orang yang akan view dah . Lain lah kalau ade si gatal yang save . Hur mohon fon dia buat hal and terpadam :) .

Hmm nilah salah satu kisah dalam perjalanan aku sebagai manusia . Yep :) . Aku akan lalui banyak lagi benda :) . Nampak je remeh tapi sedar tak sedar benda yang kecik akan jadi besar satu hari nanti .

Hehe and at last aku block dia . Hah kan senang . Tutup kisah ni and dia takkan terase lagi kalau aku post apa apa . Well done my fingers :P . Hope aku dan awak semua tak akan menyakitkan hati orang lain .

P/s : sambil update sambil layan Mtv Icons : One direction XD . Love them :x

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak