Final exam buat first time .

Assalamualaikum.
Final exam oh final exam . Semalam adalah hari yang pertama dalam hidup aku merasa final exam yang menjadi igauan . Ye ke igauan ? Ke aku dan rakan rakan je yang rasa macam tu ? Hehe . 2 hari sebelum final aku dengar lah ceramah dari en ni . Dia pensyarah dari jabatan kej elektrik . Dia ade buat lawak yang "sem 1 je yang debar final , ce tengok sem lain . rilek je muka" . Haha dan dan abang abang senior gelok gelok dekat depan en tu.

   Bagi aku lah , rasanya semua akan debar kan . Sebab mesti ade keazaman untuk dapatkan 4 flat. Aku bila dah dapat tawaran poli haritu terus nak pacakkan dalam hati tu yang aku nak 4 flat !! . Tapi nak tapi kalau usaha takde ?Hmm tahik tahik ayamm jer lerr. Kihkih .

  So , masa study week tu . Rajin lah sikit bukak buku peng malaysia. Yerlah isnin tu nak exam. Bukak punya bukak pilih bab 6 . Sebab bab tu yang panjang dan dalam hati 'konfem aku jeling je bila dah last min study nanti' . So baca punya baca , sub bab tu banyak jugak lah hari nak habiskan dia . Oh my , semuanya bab dasar dan rancangan jangka panjang . wuuuuu . Poning tahu tak . Kalau baca novel , gheti tak tahu pening . errrr

  So at the end mase exam semalam , hmm boleh jawab tapi bab 1 dan 2 tu lah aku buat main sebab aku tak baca sangat sebab tu pelajaran masa form 5 . Jadi jadi berpinau lah nak refresh otak . Haha padan muka kau. Tulah ingat otak kau ape ? Cerdik ke ? Hahah . K I have learnt that lesson . K .

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak