Habis dah 2 paper killer subject ! Next ..

Assalamualaikum.
Haiii saya sungguh gembiraaa sebab ? Dah habis paper engineering mathematics dgn science . Ehheheeh . Tapi aku suka subjek dua dua tu . Ye sumpah . suka . lul.
Now kena berperang dengan one of most killer subject bagi civil engineering bagi sem 1 iaitu civil engineering materials . Kau paham jelah kan teori dah tu pastu ade 9 sub topic . Banyak uu . Dah a dulu aku belajar dalam bahasa melayu . Ish tu lah nak buat cane teknik aku dulu guna bm dalam civil . Haha soooo belajar lah kau sampai terletak hari 4/11 pukul 2.30 kau .

Jadi , Allah yuftah Alaikum to my dear self .
Civil engineering u .
Buat baik baik .
Kau kan suka kos ni . ehehhee :'D

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak