Mimpi horror ?

Assalamualaikum.
Haip haip malam ni malam jumaat lah awokk . ehee . senyum senget . aip aip jangan fikir bukan bukan tau .
Haa malam ni lah bagus untuk baca yassin . Bukan maksud malam lain takleh . Boleh . sangat harus belakaa lah .

  So , tajuk tu pahal ? mimpi horror . Siapa pernah mimpi horror angkat gigi sikit . Haha cane tu . Kihkih . Gurau je . Semua pernah kan ? Ke ade yang tak pernah . Haa sempena semalam aku ter mimpi kan mimpi gitu aku terasa nak buat post . Boleh pulak aku nak tulis balik mimpi aku tu . Kejadah . Tah lah tetibe aku rase macam best je cerita boleh dibuat buku . Haha ngarut sungguh .

  Yelah sebab tetibe boleh mimpi keluar bandar dgn roommate then tetibe sesat dekat rumah org yang dah meninggal . Jeng jeng jeng ......
 So moral of the story basuh kaki tu lima jam berturut turut . haih . Roommate aku kabo ke aku dah biasa dah dengar aku ngigau tak kira lah aku tidur siang ke malam . Haih .

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak