Hari Pertama , About me

Assalammualaikum .
Jadi , About me \ Versi Lain / .

   Hai . Err nama saya yang terletak dalam Ic - Ainur Nabihah . Ic saya lenkali lah do . Maut karang . hehe .
Nama awak ape ?Ehh kasi tahu jelah . Nak jugak buat masuk dalam borang ke . Borang ape ? Alah borang tu lah . Borang ...... borang ...... borang ....... . Borang sijil kematian lah . Awak ingat ape ? Borang kawin ?
 Gatal sungguh  T____T . Haha . Kidding .

   Jadi , mestilah mak saya kawin dengan ayah saya then dapatlah saya. Hari keluar saya bulan june . Pertengahan bulan . Yeay . Wekk wekk . Bunyi nyeaa . Hehe .

 Ehh . internet services terhenti ! What .. Itu makna nye the.....................end........................ . Peace

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak