My First Time XD

Assalammualaikum . Hey there XD . Hehe . Harini terasa cepat sangat masa . Yes bila duduk rumah lepak lepak memang terasa cepat je masa . Padahal buat kerja sikit je dekat rumah then daaahh . haha . Heh lambat betul lah rase nak tunggu upu keluar . Wish me dapat Ump . Sebab saya sangat nak masuk situ . Yelah dekat gambang yang boleh aku gi balik ke rumah dengan senang . Boleh lah dikatakan dekat dengan rumah . Pekan-Gambang dekat lah kan ? Alah sejam je pun . Luls .

   So , first time nya hehe membeli shopping online for supplement . Alah saya tak berani dulu nak join the shoppingonline gengs . Hehe . Saya beli Kcolly . Nak tahu hampir seminggu saya survey mende ni tahu ? Nak tahu ber-faedah tak saya beli menda tu . hehe . Saya cari punya cari IG shop yang tawar harga murah dan dipercayai . So , saya deal dan pilih kak Azwana Ericca untuk jadi saya beli nya . hehe . So tanye pendapat korang faedah k colly dan testimoni kcolly (kalau awak beli lah ) . Ataupun share Ig shop yang boleh saya beli second jar nanti . So peacee xx .

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak