Lately

Assalammualaikum . Hai . Salam Sejahtera .  Akhir akhir ni aku selalu tidur lambat . Semakin panda dah mata aku ni . Cheit . Dah try tidur awal sikit drpd biasa , tapi still tak okay jugak . Should I take a pills huh ?

Looks muka aku yang sembap ni ~
Haha . Macam bongoks je kan muka tu . Haha . Tu gambar mase kenduri kawin sedare . Bosan sebena nye tu . Yelah sejak aku balik asrama ni sosial aku dekat kawasan rumah makin membimbangkan lol . Tak keluar nak hirup udara jauh sikit dari rumah . Tapi bagus jugak ehh taklah aku jadi bangang macam takde arah tuju .

       Now , aku tak kerja , tak ambik lesen lagipun . Hmm , agak ketinggalan dari kawan kawan jauh aku tu . Kelmarin gi usha dekat tempat mendaftar , mak aih mahal kemain \bagi aku lah/ . Rm 450 kalau tak include transport . Wahh dulu 200 lebih jek , sekarang mak aihh . Cekik darah haih .

Peace xxx

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak