Orang tua Haha

Assalammualaikum .
Tepat pada 21/4 12:37 tetibe aku teringat harini birthday yanie ke fanie eh ? Aku dari dulu terkonfius beday 2 dormmates aku ni . yelah serase aku lah yani 21/4 fanie  22/4 . haa . Name nak dekat same ah . So . begin with Nur Ilyani .



Yang kanan last sekali .
Budak kuantan yang banyak bising nye . Ehh suka eh kenakan aku dengan ..... . Sorry haritu dating 5 orang tak same wayang . Haha . Boleh pulak aku gi tengok filem lain . Sebelum kita pergi belajar jum lepak lagi . Ramai ramai . Impian dia nak kawin tema warne putih . Dorm H forever and ever . 5 Awam 3 selalu ~



Cunnn
Nur Farhanie Rahim . Temerloh here we go ~ . Sila pos laju ikan patin pedas pliss . Hehe . My ex classmates and dormmates . Seorang yang ayu , maybe ? Haha . Our ex - bendaharian time form 4 . Bile lagi ah nak lepak katil dia walaupun aku ni tak semesra alam mane ?

Lagu happy birthday for 2 orang si comel ni XD
Allah selamatkan kamu ,
Allah selamatkan kamu ,
Allah selamatkan Nur Ilyani dan Nur Farhanie ,
Allah selamatkan kamuuuuuu

Hoho secare ringkasnya saya Ainur Nabihah Binti Mohd Roslan nak ucapkan/wish lerr Selamat Hari Jadi gaiss . Hehe . dah tuaa . Kira entry ni sekali ah . Maafkan daku kalau terbuat salah ehh . Selamanya anda kawan saya XD . Kalau nak hadiah tahun depann . hehe

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak