Kenangan pahit ke manis

Assalammualaikum .
Bila umur dah lapann belas inilah takdir jodoh sebahagian akan tertimpa . First first dapat tahu terchoosen as wirawati . Damn much dalam hati . Kawan kawan pakat gelak ...... cis bukan nak support T___T .
  Tapi last last beri jugak semangat lahai . Hehe . Sayang korang ! .

Jadi pada tarikh 6/1 . Dengan memakai t-shirt kelas saya telah mengagahkan diri untuk melangkah kan kaki ke perkarangan mdp pekan untuk berlepas ke kem plkn teluk sari , mersing .

 Mula mula dekat mdp sambil ditemani oleh ibubapa ku , daku okay je . Muka relakk cool . Kawan satu perumahan yang dapat tempat sama dah nak linang linang air mata . cehh . gua tak ter-kesan lah . hehe . berlagak sikit .

  Ibu pun cakap 'kakya ni dah biasa duduk asrama mesti dah biasa' . Yelahh tu , karang lain jadik gua pulak yang buat banjir dekat kem . hewhew . So , dah bye bye , salam salam tangan buat bekal sebulan jap . Gua masuk bas dan duduk . Yelah buat ape lagi takkan nak mencangkung kut :3 . Haha . so , perjalanan yang tak sangat jauh , buat kepala pening .

  Saya dah sampai dekat sini .... Ini gambar pembukaan kem . Credits kad dekat entahlah .
Alang alang dah sampai situ buat ape lagi . Kasi tempuh je semua halangan dogaan cabarannn . Haha . Kata orang putih rambut tak putih 'life must go on ' . haa .

  First and second week memang saya tak menikmati saat situ . huu . Sedih sikit . Lain dari asrama . Yes , itu bukan sekolah . Yang lawak nye ade sorang family *tidak disebutkan* . Hantar surat gelar Tuan Timbalan Komander sebagai pengetua . Haha . Deyy bukan sekolah lagilah .

  Jadi , kawan yang setakat aku ter-ada nilah dia .



Hew hew . Dalam gambar tu -Izzatul , Tiqah , Izah .
Sebenarnya ade lagi . Sat gi naa gua cerita .

So , dalam kem tu Ainur dapat kompeni ALPHA .  Dan dorm P4 . hehe . Alpha setahu aku sedikit dapat haters dari kompeni lain . Haa gitu haters siap . Heh . Tapi kebanyakkan nye kawan aku dok Alpha . Bravo , Charlie , Delta puna de . Senang cakap kami 1 teluk sari . haha . Oc alpha saya Izzati mohamad . Huhu . ganas gua panggil dia .

Budak dorm p4 saya sayang semuanya . Kita jadi rapat time nak habis kan ? hemm . sorry guys saya ni susah sikit lohh nak rapat dengan somebody .


  Kawan kawan mestilah kena 1 malaysia . Kalau tak kena debik dush dush dengan cikgu . Haaha . Tipu jek . Cuma kena tanam dalam kepala tu KITA SERUPAA . Watlek jeh kawan diaorang . Bukan nye diaorang orang asing pun . Diaorang malaysian bukan Pati .

      Jadi lepas balik cuti raya cina . semua jadi indah sedikit . Dah boleh sesuaikan diri dengan suasana kem dan hidup satu dorm 1 malaysia . hehe . Kira tercapai lah sikit misi visi plkn ni . Best nye kem ni sebab tepi laut . Fuhh pagi pagi bangun pukul 4 pagi mandi dekat tandas dengan kira terbuka sikit tu memang macam mandi air sejuk plus pakai aircond 16 celcius .

   Buat aktiviti pun kira rilek sebab angin laut sampai dalam hati sanubari . Haha . Kira best ah ade malam ssp , malam nasyid , malam seribu kenangan . Ainur ni tak melibatkan diri sangat . hehe . Tu lah cerita pun hendak panjang segan . hehe .
Nak jugak cerita . Ni gambar kumpulan masa kelas cb . bukan cibai eh . tapi character building . Haha . dalam melayu nye pembinaan karakter . lagi vogue lerr panggil cb . saya cb5 . Jadi ni muka muka satu kump . Satu malaysia takk . hehe . semua aktiviti buat dengan dioarang memang ahwesomeel . Jadi kelas kelas seberikutnya malihh nak cerita sebab takde gambar . hoho . ni gambar ehsan dari umie . yang gua peluk tu . kacip lahtu . hokhuih . 

   Mentor saya dalam kem tu Cikgu Hasmurni . Hoho sekarang cikgu dah berminggu minggu jadi isteri ustaz kami . hehe . tahniah cikguu . Mentee gua sek bek baik baik belake . hehe . 

 Jadi pada tarikh 18/3 . Masa untuk angkat beg . Sesi nangis dah buat pada hari penutup dah  17/3 . Angkat beg menunggu ibubapa ku untuk ambik . hehe buat manja sikit balik mak ambik dari kem . sekbek boleh . kalau tak balik 19/3 . haha . kawan kawan pekan semua ngurut sebab nak buat kenangan sikit balik 19/3 sama sama . sorry lah geng . Gua mabuk jalan . hehe . yelah buat malu je balik raya cina haritu muntah dalam bas . huu first time tu . Malu muka memaang doh . tapi wat lekk je .

   Itulah kenangan manis sour sour buat aku . heehe . sikit je ni cerita . Mesti hok lain lagi detail. Maleih heii . jadi pada kawan kawan yang tak disebut nama . sorry , gua simpan . special sikit . hehe . dah balik apa lagi enjoy aa dekat rumah . Peace T_T .

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak