1st Segmen Blogwalking & Kenali Blogger By NaD Dea

Assalamualaikum.
Lai lai jum join segmen. hehe . Banyak betul aku join segmen kali ni. Yahh inilah satu satunya cara untuk aku lebih dekati blogger yang lain .

10 Fakta mengenai Ainur:
1.Mood tak menentu
2.Mudah bosan akan sesuatu.
3.Sangat pentingkan friendship
4.Always typo!!! mungkin jari aku makin besar kut = =' .
5.Suka join GA dgn segmen.
6.Kadang kadang rajin kadang kadang tak.
7.Kejuruteraan bidang paling faveret.
8.Suka duduk pindah pindah means Im okay with hostel life.
9.Susah nak adapt suasana baru sebenarnya.
10.Always want to be a good human :D

Tarikh tamat : 30/11/2014


Ulasan

NaD Dea berkata…
Assalamualaikum. Terima kasih sudi join segmen saya yang tak seberapa ni. Saya pun selalu typo. Dah biasa dah. Haha. Wahh.. minat engineering. Boleh la share ilmu tu sikit. Saya amik engineering jgk :)

http://fiqadira.blogspot.com/2014/11/senarai-peserta-1st-segmen-blogwalking.html

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak