LIFE hacks/ tips yang kadang kadang buat aku tak sangka

Assalamualaikum.
Siapa sini ada twitter? Mesti ada kan ? Hehe meh meh follow ambe. Alohh bukan payoh pun :3 .
               


Hehe . Dalam twitter korang suka follow account macam mane ? Kalau aku mestilah acc omputih yang lawaks lawaks . Serious , kadang kadang tweet diaorg kena kepala sendiri. Dan tak disangka. Lagi satu ehehe aku pun jenis fan girl suka follow acc artis . 

So dok sedap scroll scroll tu terjumpa lah account yang aku suka RT .

Antara The best;
Yang ni cerdik.  haha untuk pastikan yang kita cukup minum air. Dah macam jadual botol air tu.

So kalau kau ghase nak follow jugak . Nah link nyaaa:')
SINI ,


Ulasan

syasandeul berkata…
yg botol air tu menarik! hihi
syasandeul berkata…
yg botol air tu menarik! hihi
Anis Farhana berkata…
saya tak suka follow artis2 ni hehehe
Athikah berkata…
Botol air tu smartlah..kadang2 kan kita terlupa nak minum air. Idea tu sangat membantu. ^_^

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak