Hari hari risau

Assalamualaikum.
Hehe tak lah hari hari tapi kerap lah check nye . Kenape ? Weyyy takut weyy kalau permohonan kamsis ainur kena tarik. Taknakkk . Nak duduk kamsis lagi . Takut and jenis kedekut bab bab rumah sewa ni. Haih . Kalau polisas nilah yang buatkan kami tak tidur lena memikirkan kamsis . Yelah buatnye aku terbuat salah tanpa pengetahuan aku anddd permohonan kamsis aku ditarik jadi tak berjaya .

   Aku malas lah nak cari rumah sewa. Dekat group poli/kolej kediaman  FB memang berlambak iklan rumah sewa . Macam satu hari mesti ade . #sembang .

Jadi aku memang memang sungguh akan deborrr sampai lah result keluar . barulah keluar surat rasmi dapat kamsis . Haa tu belum result exam lagi-,- . Cukup mendebarkan . Buat Uitm tahniah lah yg dapat dekan . Harini korang keluar result kan ?


*Budak sayang kamsis* :*

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak