Koleksi jam tangan yang aku ada buat masa ni

Assalamualaikum.
Lelaki ke perempuan ke mesti suka perhiasan tangan kan ? Sama lah macam aku. Dulu dulu tak terjebak pun . Tapi bila dah tua sikit naik lah minat . Sebab terpengaruh dengan roommates :P . So far ni lah jam tangan yang aku ada buat masa ni. Sikit sangat sebab mak aku tak galakkan aku membeli . Dia pot pet pot dulu sebelum membayar = =' .




Hehe biru tu sebab aku gilakan warna biruu. So kiut miut lah . Dah a kecik. RM10.00 je aku habis ke jam biru tu. Hehe aku risau kalau beli jam mahal sebab aku ni bukan jenis orang yang cermat memat. Itu bukan aku lah. Henfon aku pun kalau tak jatuh tak sah. Nasib kau lah handphone :P .

Selingan : Personaliti si pemakai jam tangan by Izzati Amira .

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak