Sem break yoww

Assalamualaikum .
Mmm final exam aku habis 4 november haritu . Dann aku sangat gembiwaaaa . Huyehhh . Siapa tak gembira bila lepas ni aku boleh tidur dgn lena dekat rumah. Seriously dari form 4 aku takleh tidur lena dekat tempat lain . Huu T___T malangnya saya ditakdirkan untuk duduk asrama form 4,5 , Then polisas pulak .
Huhu daaannn semua nya ade masalah dengan 'penghuni' yang sedia menghuni nya . Tahulah ia memang ade setiap tempat ade . Huu tapi setiap tempat aku mesti 'kronik' penghuninyaaa .
Jadi aku nak satu tempat yang tenang sikit. Mungkin lepas ni aku perlukan roommates yang tidak terlalu bising . But I lapp my old roommates :'( . Baibai friends . May Allah meet us again in a good way .

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak