Ego.

Assalamualaikum .
Ego ? Well semua manusia ade perasaan ego. Sikit ade . Banyak pun ade . Hehe.
Tapi ego tu terletak pada diri masing masing . Kenape ? Yelah macam mane kau mengatasi ego kau yang membuak buak tu. Terletak pada diri masing masing kan ?

  Macam aku. Ego aku , aku sendiri pun tak perasan . Yelah macam mane nak perasan dah ego sangat .
Ego macam mane ? Ego nak jadi seorang pencerita kehidupan sendiri ke ibu aku . Heh. Aku bukan sejenis manusia yang manja . Ya hati keras . Rase malu menebal dekat diri ni nak gi cerita . Tapi yang terlebih personal lah . Yang basic tu cerita lah . Karang takde komunikasi langsung .

Mungkin ade silap yang taknak cerita tulah buatkan aku tak cerita . Heh . Yang sedihnya aku gi lah cerita dekat kakak aku tapi.......

At the end , dia si tukang exposed rahsia aku dekat ibu aku . Lul sangat dia tu -,- . Mungkin tu jelah cara ibu aku boleh tahu . Ya Allah dah tunjukkan jalan ke ibu aku untuk tahu ape yang ter-rahsia. Em.

  So , aku still simpan rahsia dia . Kerana rahsia tetap rahsia. Bila dah terdesak baru aku expose . Sorry sister. :P

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak