Semester two start

Assalamualaikum.
Lepas dapat result maknanya bersedia lah nak pening kepala with urusan daftar online lah . Bayar yuran lah. Huhh nilah dilema polisas bila dah keluar result. Suka buat masa yang pendek bagi dekat kitaorang . Nasib baik yuran murah. Hehe dah sem 2 ni setakat 443 je termasuk lah dengan bayaran untuk asrama . Oh well aku akan duduk kamsis semula dan pindah kamsis Al - Ghazali . Kamsis untuk senior senior . Aceh senior lah sangat padahal sama umur je dengan second intake kali ni.

 Dan ini jadual bagi sem 2 aku . Ohyeah makin banyak aku akan explore civil engineering ni :D
Nampak DKA2E . Aumm macam tak percaya je. Tapi percayalahh . Hehe masa dah daftar bagi kamsis haritu try lah untuk dapatkan internet dekat sana . Anddddd still tak dpt . Hmm mungkin blok aku kut jauh sikit. Kena try dekat luar ni . Hehe. Alang alang tu aku nak cakap jugak sorry kepada yang singgah / blogwalking blog aku ni . Aku tak reply singgahan diaorg. Nanti kalau aku dah stabil dekat polisas ni baru aku rajin update dan bw okay :) . Terima Kasih sebab singgah blog yang tak seberapa ni . Lepas ni akan rajin join GA/ Segmen korang :D

Ulasan

syasandeul berkata…
wishing you all the best utk next sem :D doakan saya jgk next yr masuk f4 :P
Madam N berkata…
good luck bakal engineer sumer :)

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak