#3 pretty korean girl

Assalammualaikum .
Entry ni bukanlah untuk bertujuan untuk kate aku jeles tengok diorang . *tapi sedikit jeles tu ade ah* . Tapi ingatlah bersyukur dengan wajah dan kurniaan tuhan sendiri okay ?

  Diingatkan ni semua pada pandangan aku jelah . Takde di keluarkan di mana mana . get it ok ?

First .
Jangan tanye aku name dia . Sebab aku tak tahu . Aku cuma usha gambar dari wehearit je .

Second -
Rasenya tak lengkap kalau cakap korean girl tanpa dia . Serious . Taeyeonn memang omeyy .
Nak bukti yang dia sangat omey . Nah hadiah
Okay yang ter-akhir . Ni memang aku adore gila . Sebab ape ? Suara best , muka pun comey je tengok .

Siape yang terasa nak tahu pasal dia meh ah baca jap . A little fact about her .

^ name Iu diambil dari landYou
^Name betul dia lee ji eun .
^ birthday dia 16 mei 1993 . (21 young girl)
^Dia ni pemalu dan baik hati . ( so sweet)
^Siapa yang rase nak jadi bf dia sila ade senyuman yang manis ehh
^Gila mahir main gitar , Dah name musician kan ?
^Tinggi dia 162 cm . Ehh tinggi ah tu . (lagi tinggi dr aku T__T)
^Bapak ah berat 43 kg je . Ringan gila . Layang layang pun kalah -__-
^Cuaca favourite dia sejuk , sejuk sejuk . kalau duduk korea tak suka sejuk taktahu lah .

Okay . Tu je yang mampu aku share . Aku berterima kasih kepada laman web yang menolong aku pasal Iu ni -->Korean Info , Gambar pulak dari weheartit . Siape rase tak suka kpop takyah bace . Luls .

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak