Penatless , lolless

Assalammualaikum ,
Sementara rakyat Malaysia yang lain nengok Abph . Aku duduk dil bilik menetak tak keyboardddd ni . Haha . Pakat dengar jelah dengan membuka sedikit pintu bilik . Terasa sangat malass nak ke tv untuk menonton . Bukan tak support industri malaysia tapi harini sangat malas . Yelah baru balik dari jamuan . Terasa tangan nak menetak tak je . Haha .Dulu mase kecik suka benau menunggu bila anugerah anugerah dari tv3 . yelah dulu dulu zaman kecik tak memasang astro . Yelah kita sederhana , mesti ikut cara sederhana .

 Motif aku letak gambar pemandangan ? Haha mate dah ter-penat ni letak gambar yang boleh natural kan perasaan ni . Lagi pun aku memang tak minat benau tak buat entry tak letak gambar . Rase macam Kosong , k kosong .


  Lately ni aku suka mengedit blog . Ye macam zaman 2011 dulu . Suka sangat cuba setiap tuto tuto yang di sediakan oleh blog blog awesome . Dulu blog tuto yang aku selalu pakai ialah blog nazihah  . Nak dekat hari hari aku suka edit . Sampai tak tidur malam dibuatnye . Kalau aku dah obses ke edit memang gitu . Cuma tak belajar nak buat doodle dan header gempak tersendiri je . Tunggu aku ade laptop nanti . haha luls . Dulu denim aku pakai . Sekarang ke classic . Ye memang aku suka terokai kode kode yang mula mula rase susah . Sekarang aku rase macam simple temp pulak yang susah nak edit . Haha .

Ok sudah stop sini saje membebel takde tujuan . Bye .

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak