May pleasee be nice with me

 
 Assalammualaikum . Salam Sejahtera . Hai . Hello . Macam mane 1st May harini ? \baru pagi kut dah tanye / . hehehe . Good . Selamat menyambut hari pekerja ehh kepada semua pekerja di Malaysia .

 So , 1st May , bermula bulan May untuk kita semua . Hok memori April kita letak belakang dulu . Yang buruk kita jadikan sempadan dan belajarlah untuk menjadi yang terbaik untuk bulan May . Hoho korang tengok memory loss tak dekat AstroCeria ? Alah yang cerita kartun Taiwan yang terbaik tu . Hehe . Biarlah kartun , cerita ni best kut .

  Ok cerita yang lain pulak , bulan 4 sepanjang dilalui memang banyak dup dap dup dap . Yelah sebab result upu temuduga keluar , matrik result kelaur , form 6 bagai . Dan dan tak dapat semua tu , form 6 je dapat . Luls . Redha je saya . Bak kate member 'rilek Ainur upu hok lain tak keluar lagi' . Macam saya cakap doa doakan saya dapat ump eh ? Sebab nak sangat kut walaupun sedar result tak menawan sangat :3 . Hehe .

  Perancangan untuk bulan 5 ni adalah nak buat lesen . Terlambat sikit dari member kelas lain . Hmm . Saya masuk plkn kump 1 , so tak sempat lah nak arrange mase untuk lesen bagai . Yelah spm haritu habis lambat . Yang kedua , misi vacation mesti jadi . Nak bukak minda dan mulakan bulan 5 dengan nice ~

Last but very last , saya Ainur Nabihah nak ucapkan selamat menyambut bulan rejab . Insya Allah bulan ni saya akan puasa  . Yang penting jangan tangguh tangguh okay ? . Tak dilupa selamat hari jadi kepada yang tua pada harini . hehe . Ok lah tak tua , muda muda . Saya tahu ramai lah jugak sambut birthday harini . Yelah dekat twitter , asyik happy birthday je dekat member . \termasuk saya wish dekat classmate lama / .

p/s : Mari kita beramal pada bulan ni :) , Yang belajar start bulan ni harap harap korang sentiasa ingat dugaan untuk orang yang disayangi oleh Allah . hekk peacee xx

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak