Jalan saya untuk berjaya Insya Allah


Assalammualaikum .
Alhamdulillah . Dalam beberapa hari ni aku dalam dilema sebenarnya . Itu yang jadi takde mood gila nak cerita pasal kehidupan . Cerita pasal giveaway je . Akhirnya Allah bagi jalan keluar . Tempatkan aku di polisas . Alhamdulillah . Politeknik aku sangat sure yang pilihan aku yang betul . Sekarang ni ramai yang nak kemahiran lebih kan ? Tetapi semuanya terletak kepada diri sendiri jugak . Saya sure poli ni terbaik sebab dapat dip civil engineering . Haa boleh lah aku sambung civil yang aku dah belajar dekat teknik dulu . Awesomee . Segala kata hinaan dan cubaan akan aku tepis .Lul .

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak