Time susah ade , time senang pun ade - my little friends

                         Perhatian - Entry ni panjang kut , ehek .

Assalammualaikum . Kawan . Siapa yang takde kawan kan ? Kalau takde kawan pun , kita masih ade Allah / Tuhan masing masing . Betul kan ? Jadi disini aku nak cerita yang aku ni bukanlah seorang yang sangat 'ceria' dan senang masuk berkawan atau lebih senang cakap peramah . Not . Aku bukan peramah . Even sedare / sepupu pun aku susah get on lagi ah orang first time .Most of my friends said that aku ni sombong mula mula jumpe , dah rapat nyesal pulak . haha . Jahat ah diaorang ! . Ceit

  Aku pun tak tahu nak cerita sebab ape aku takleh nak 'mesra gila ' dengan sedare . Hmm mungkin aku ni kalau jarang jumpe memang susah nak bercakap . yelah kalau dekat kenduri kawin aku just senyum dan duduk sama sama dengan ibu dan adik beradik . Haih nasib baik lah ade adik adik gila aku tu . Haha . Sorry yea dik aku panggil kau gila -__- . Memang yea pun , Haha .

  Okay lah aku dah melalut ke cerita sedih tak mesra dengan sedare pulak -__- .Sebenarnya aku nak tayang/gediktunjuk kawan aku yang aku sayang sesangat . Maybe diaorang ade buat silap , tapi macam biasa kita hanya memaafkan . yelah manusia bukan sempurna . Aku pun bukan sempurna . Semua manusia tak sempurna . Ye betul .

  But first let me baling kau kejap . Ehh

Beruntung kan kalau ade kawan yang sentiasa ade dengan kita even fizikal jauh tapi komunikasi okay . haa ambik ayat kau . Hahah . Kawan kawan yang keep in touch dengan aku ni terdiri dari kawan sekolah , kem plkn . Diorang memang senget . Serious . hhaha. Sek bek lah diaorang takde blog . fuhh . Tapi still boleh bace lagi . Acane tu ?

  First person - kacip saya
Sila tengok jerawat dia . Haha . Jangan mare .

Sharifah Nadia binti Syed Zakaria . Jangan terpedaya dengan gambar tu . Yang pakai tudung putih tu taklah tinggi seperti yang dilihat . Haha . Nad should thanks to tempat yang dia pijak kerana menampakkan dia tinggi . haha . Gambar ni ditangkap sebelum balik rumah selepas habis spmee . Haa special gila gambar ni . *bagi aku lah .


 Perempuan ni lah yang hok dengar kisah aku sokmo . Tak kisah lah pasal crush ke pasal musuh ke atau pun exam teruk . Haha . Btw kami memaang pelajar teknik kuantan yang sangat lah di-stress kan oleh cikgu cikgu kami . Tapi boleh lagi aku lari lari dalam bilik prep . Budak hostel memang macam tu . Kepelikan memang melanda orang yang hidup jauh dengan family . Tapi dsbbkan hostel lah aku jumpe semua kawan awesome aku ni . Haha . I luv them .

   *maaf yea nad aku curi gambar kau * Haha


Second friendss - my dormmates
Haa sila lah jangan tengok aku yang tinggi dan sedikit chubby . Haha . Yes aku memang tinggi sikit dari bffffff aku semua .

Si kiri - fitri farah hanis . Kawan sebelah katil sebelah meja bilik prep sebelah ape eh lagi . Uhh dia cerdik XD . Saya rase malu pulak kalau berkawan dengan dia . Yelah sebab aku ni taklah cerdik . Uhh budak 5 bestari kut . Haha .

 Seriously sangat strict orangnye . Uhh aku selalu kena marah atau nasihat kalau aku buat silap . hehe we call her as ' umi ' kerana memang gaya gaya mak pun . Hohh serious sebab dia senang get along with mak mak ni . Aish .

Si sebelahnya nad . Dah cerita . Okay skip .

Yeahh sebelah aku yang kecik , kurus molek gitu .  Nuraien atau dormmates panggil Anjeee . Bukan manje sangat pun tapi sebab dia ni selalu kalau orang nak tanye panggil ape ni . Dia jawab panggil ain je . Suka tambah je dekat ayat belakang dia . So , end with anjeeeee . hahaha . Dah macam pakwe panggil je , Ehek

My classmates - pretty enough
Sila tunjuk jari kepada si sewel tu . haha . Sorry sehh . Aku guwau je , Jangan pulak maki aku . Ahak .

Meh lah aku cerita pasal perempuan je . Karang cerita yang hok laki je kate aku birah . Jangan wehh . Aku masih baik . Blehh .

   Maizatul Nabila - my awesome temerloh friends . Sekarang kami sangat aktif berbicara di wechat , line , whatsapp . Semua ah . Suka ah kianat dia dengan buat sedikit lesbi . haha . aku bukan lesbi eh . Aku sangat sayangkan agama aku . Aku taknak sesat .

  Nur Ilyani - Ce cubit pipi dia sikit .

Nurza Hallan - Please bring to the keyyyellll .

Farhanie - Aik mane patin nye . Tak kasi ke ?

Fath - 'abam ' rompin kita .

Aien Izzaty - Watlek mak meloh . haha remember ?

Nisa - Suka sangat bercakap :D

Dayah - Owe owe .

Intan - Hai si comel

Atun - Belanja aku pleasee ohh working womanggg

Last but not least , alya - sekejap je kenal dia . Hmm .

P/s : Makin ke bawah makin susut ayat aku . Penat dehh //

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak