Korean ost yang aku gila adoreee

Assalammualaikum .
Haa ainur nak tanye ni ade sesiapa yang tak berminat dengan korean drama boys over flower ni ? Cakap ? Sape tak suke abe lee min ho saya berlakon ni .? haha . Memang dah lame gila drama ni . minggu lepas ade lah gi usha usha dekat mega mall sambil menunggu masa berjalan dengan cepat . Yelah kena tunggu sampai pukul 6 untuk hantar kakak waa ke nogori sembilonnn . Hehe . Last last tersinggah di kedai kak kak omei cd . Ibu yang nak beli cd bof . Katenya rindu nak menatap wajah wajah abe abe hensem ~ . Haha .



 Agak ah 2009 kut cerita ni kan . Tapi ainur ter-called untuk buat entry ni kerane baru petang tadi layan korea-china 2013 festival . Yang ulangan tu . Haha yang menambah eksaited untuk layan lagu ni bila EXO yang tolong nyanyikan lagu paradise ost bof  . Yang tukang keluar suara untuk nyanyi lagu ni ialah CHEN, BAEKHYUN,D.O . Haa vokal meletops gitu . Memang mase tu tak kedip kedip mate . Haa nipu sangat tu .
Takyah cerita panjang ainur nak share lirik lagu paradise . *sikit shje bahagian yang korus*

Dinyanyikan oleh abe abe T-MAX
            *Adik adik aku kate hensem jugak t-max ni . Haha kalau hensem mesti korang taksuka kan? . haha . Pe ah adik aku ni *

almost paradise
warmer than the sun
are your eyes that are looking at me
it’s as though i have the whole world
in my life
like a light in my tired life
if only i can cherish forever the love you gave to me
you are all of my love
you are all of my life
hanging all i have on the line
i love you
Haa . comei kan maksud lagu dia . Beberape hari lalu aku telah kebosanan jugak , yelah 3,4 hari dok melayan bof drama . Sampai nak tengok meletops pun tarak boleh . Hmm . Rase nak hentukk je kepale adik aku tu . Ibu aku yang membelinya pun tak se-adore macam adik aku . Haha .

Dan ini Video Paradise versi EXO ~
So , harap enjoy kepade yang still sayang ke Boys Over Paradise ~

Ulasan

Cik Itah berkata…
salam. peminat korea confirm ni kan :)
Yayaya Kim berkata…
Haha . @Cikitah@RPP mestilah :D
sdsd berkata…
Omgeee kita pun minat kat drama BOF ni. Handsome-2 semuanya hahaha *_*

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak