begitulah

Assalammualaikum .
Hai dah beberapa hari saya lack nak mengupdate dan balas kunjungan member member blog . hehe . sorry guys . Aku ter-lebih ke wechat dengan member . Wehehe rindu sangat ke diaorg . rabu haritu kelas saya buat reunion ~ . Wee sangat suka walaupun berape cubaan kena hadap . Wahaha ade ke patut janjan kena rampas lesap dengan beruk . Ciss aku lah panik lupa nak simpan dalam beg . Ayoii tu ah sape suruh buat jamuan dekat tc . Kan dah jadi gitu -__-

  Sek bek sempat nak kasitahu sponsor giveaway dianarashid pasal saya menang shawl glitter tu . Dah email . Mohon dia dah baca . Hehe .

  Adui mesti exo fans tengah runsing gelisahss pasal kris kan ? aku pun sedihss , tapi taklah sedih sangat . Tu hak dia . Kalau kita dekat dia . maunyaa dah lari awal awal . haha . Kira katang ah tu stay lame lame .

 Alang alang dah buat entry ni nak jugak lah share sikit gambar reunion kitaorg . Lebih ke selfie sebenarnya . ahaha .


Muka happy je kan ? Yes gembira sangat dapat tatap muka sensorang lepas 4 bulan lebih tak jumpe . Dulu tiap tiap hari jumpe muka diorang . Walaupun tak semua datang sebab jauh tapi sokay lah . Dulu duduk hostel lagi ah rase kehilangan bila dah lame hidup dengan member . Ayyoo start buat ayat sedih T----T . ahaha . Nak tahu aku mane usha tudung hijau tu . haha debak sehh aku .

P/s : never say goodbye cause ure always in my heart . stay there forever :*

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak