okay . Sedih .


Assalammualaikum .
Sekarang aku rase sangat tidak patut untuk berharap . Yea aku memang suka berharap sebenarnya . Taktahu lah kenape bile aku halang diri aku dari berharap ia tetap jugak nak kasi harapan . Oho sebenarnya lumrah je kan ? Lumrah . Hmm .

  Upu dah keluar hari ni kan ? Dan result nye ......

Aku tak dapat tempat dekat ipta/politeknik premier . Sebenarnya aku blank jap pasal premier tu ? . Aku try tanye kengkawan dekat momet wechat . Sedihh . Sorang pun tak jawab . Semua maybe sibuk mengisi borang untuk belajar kut . Emm . \jealous/ .

   Tapi dioarang ade cakap yang selebihnya keluar minggu ketiga . Mungkin nak bagi aku harapan yang sisa lagi kut ? . Entah lah .

Jadi aku gi ah check dekat semakan ump pulak . Damn . Same je result nye . Benda ni ajar aku supaya sedar yang \kau tu b**** tapi beranagan nak gi belajar tempat hebat/ . Pui .



Sila tekan untuk besar kalau nak tengok aku sedih //

Jadi disini aku akan terus menunggu . The truth is aku suka gila belajar tapi nak buat camne dah otak aku tak sebijak orang 10A+++++ . Hmm .

Let it go let it goo ~ . \ehh suka hati ah ni kan lagu pemes/

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak