Nak kena campak ke hape


Assalammualaikum / Hai .
   Bertemu kita semula setelah aku tak buat apa apa . Lul . Hari hari aku terpikir , aku ni nak buat entry ape eh? Takkan aku nak join GA je ? Tak lame nanti blog aku jadi blog GA pulak nanti . Haa kan sudahh :// .

  Tujuan sebenar aku nak cerita bukanlah sebab kisah tak sayat hati sangat pasal aku ni kering idea . Bukan ok . Aku ni boleh dikatakan menghidap salah satu phobia yg normal tapi berbaloi iaitu phobia terhadap lelaki . Haaa aku tak sangka sebenarnya tapi aku perasan bila aku jalan / lalu depan laki yang kelihatan \ramai/ aku akan dup dap dan muka cuak gila . Mungkin jugak keyakinan diri aku yang agak rendah . Hmm .

" Tak ke susah nak berdepan bila kerja ?"

" Takkan nak memeruk ke dalam rumah je ?'

Tu semua dalam otak berlirat lirat ber-renang renang . Aku sebenarnya sedikit satu hari nanti aku boleh tapis semua perasaan takut ni nanti . Insya Allah .

  Sebenarnya tajuk nak kena campak bagai tu semuanya pasal mamat gila sorang yang aku ter-kenal . Nampak tak dekat situ yang aku memang menyesal/merintih kenal dengan mamat tu ? Yessss .

 Aku memang tak suka gilaa laki yang jenis playboy nak mintak kena tanam cepat . Hadoih aku puas dah elak dengan laki jenis gini . tup tup jumpa jugak . Sek bek aku ber-kawan \boleh tak panggil stranger yg ter-tahu name/ , kalau aku kapel ? Haa dapat pulak aku title 'perampas' yg tidak ingin diiktiraf . 

     Aku sebenarnya sakit hati bila dia punya send dekat wechat aku yang dia punya ayat jiwang \nak mampus/ sedangkan dekat moment story pasal cinta hati dia . Ehh dia ingat aku siapa nak layan mamat macam tu ? Sek bek aku bukan si cepat jatuh hati takpun jenis jiwang dan termakan ayat sweet talker . Kan ade kebaikan bila aku ade hati keras dengan menda menda alah ni ?

  Jadi semalamnya aku tekad buang , block bagai wechat dia . Cuma aku tak remove lagi dia dari punca aku ter-kenal dengan dia . Yee dekat fb aku patut buang jugak dia tu . Nampak bongok dan tak macam biasa kena menda ni? Hei , lebih baik kita beware dengan semua ni tahu ? Jangan sampai musibah yang tak disangka akan datang menimpa kita . Biasa tengok drama tak ? Haa kita kena ambik pengajaran dari semua yang berlaku , barulah tak membazir duit membayar dekat cas elektrik / astro semata mata untuk drama .

p/s : sorry krn bahasa saya menjadi aku kerana hati tengah stress

Ulasan

Izwa Kamaruddin berkata…
dik..tolong e-mail akak nama dan alamat penuh utk penghantaran hadiah shawl tu di idzwa@yahoo.com

Catatan popular daripada blog ini

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

Haih ITS OKAY THATS LOVE yang buat aku segar time org nyenyak